Nəqliyyat vasitələrinin yararsız vəziyyətə düşmüş qeydiyyat şəhadətnaməsinin və dövlət qeydiyyat nişanının dəyişdirilməsi

Məzmunu

 

Nəqliyyat vasitələrinin yararsız vəziyyətə düşmüş qeydiyyat şəhadətnaməsinin və dövlət qeydiyyat nişanın dəyişdirilməsi

 

Xidmətin həyata keçirilmə formaları

 DAİM-lərə gəlməklə kağız daşıyıcıda və ya elektron qaydada müraciətin təqdim edilməsi və nəticənin kağız daşıyıcıda və ya elektron qaydada əldə edilməsi

Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması

Nəqliyyat vasitələrinin yararsız vəziyyətə düşmüş qeydiyyat şəhadətnaməsinin və dövlət qeydiyyat nişanın dəyişdirilməsi üçün tələb olunan sənədlər elektron və ya kağız daşıyıcılar üzərində təqdim edilir:

     - Azərbaycan Respublikası vətəndaşının şəxsiyyət vəsiqəsi (müvafiq olaraq Azərbaycan Respublikasının ərazisində əcnəbinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd və ya Azərbaycan Respublikasının hüdudlarında istifadə edilməsi üçün vətəndaşlığı olmayan şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsi)

     - hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışın surəti;

     - dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd;

     - dövlət qeydiyyat nişanı və qeydiyyat şəhadətnaməsinin əsli;

     - Texniki baxışdan keçmə barədə sənəd.

Təqdim edilən sənədlər əsasında qurum tərəfindən elektron ərizə tərtib edilir  və müraciət edən şəxs tərəfindən imzalanır.

 

Xidmətin ödənişli və ya ödənişsiz əsaslarla həyata keçirilməsi, ödənişli xidmətin məbləği, hüquqi əsası və ödənilmə üsulları

Ödənişlidir 

      - Nəqliyyat vasitəsinə dövlət qeydiyyat nişanlarının verilməsinə görə 11 manat

      - dövlət qeydiyyat şəhadətnaməsinin verilməsinə görə - 5 manat 

  Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 18.65.6.3. və 

18.65.7.2-ci maddələri. Ödənişlər nağdsız qaydada həyata keçirilir.