Elanlar

Baytarlıq xidmətləri üçün pikap tipli avtonəqliyyat vasitələrinin satın alınması

Baytarlıq xidmətləri üçün pikap tipli avtonəqliyyat vasitələrinin satın alınması

27 May 2021

Elektron satınalmada iddiaçı qismində satınalmaların predmeti üzrə müvafiq təcrübəyə malik mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər. Malgöndərənlər (podratçılar) dövlət satınalmalarının https://www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imzaları və ya asan im¬zaları vasitəsilə daxil olaraq tender haq¬qında ətraflı məlumatı əldə edə bilərlər. İddiaçıdan satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması tələb edilir. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar müəyyən məbləğdə iştirak haqqını ödədikdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə əldə edə və müsabiqə üçün təkliflərini təqdim edə bilərlər. Tenderdə iştirak haqqı 2500 manat¬dır. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün “Asan Ödəniş et” düyməsini sıxaraq ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak etmək olar. Aqrar Xidmətlər Agentliyi qarşısında lazımi səviyyədə yerinə yetirilməmiş öhdəliyi olan fiziki və hüquqi şəxslər bu tenderdə iştirak edə bilməzlər. Malgöndərənlər (podratçılar) tenderdə iştirak üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: 1. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi. 2. Malgöndərənin (podratçının) tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi (notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti), qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri. 3. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır). 4. Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır, bank təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən ən azı 30 bank günü çox olmalıdır). 5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə aid yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmama¬sı haqqında müvafiq vergi orqanından arayış. 6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti. 7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı. 8. Dövlət Statistika Komitəsindən mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarları¬na uyğun olması barədə arayış. 9. Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandı¬rılmış şəxs olmaması barədə arayış. 10. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlan¬ması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul ol¬masının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış. 11. İddiaçının müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olmasını müəyyən etmək üçün ixtisas göstəriciləri barədə tələblər aşağıdakı¬lardır: - tenderin predmeti üzrə iş təcrübəsinin olması (təsdiqedici sənədlər təqdim edilməklə); - texniki və maliyyə imkanlarının olması; - bu sahədə peşəkar olması. Malların çatdırılması satınalma müqaviləsi bağlandıqdan sonra 30 bank günü müddətində həyata keçirilir. Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir) İddiaçılar tenderlə bağlı su¬alları portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tenderlə əlaqədar istənilən məlumatı əldə etmək üçün aşa¬ğıdakı şəxsə müraciət etmək olar. Əlaqələndirici şəxs- Pərvanə Sultanəliyeva. Ünvan-Bakı şəhəri, Nərimanov rayo¬nu, Nəcəf Nərimanov küçəsi7 A. Telefon=(070) 284-24-22; Faks: (012) 562-85-57 ; E- mail: p.sultanaliyeva@axa.gov.az Tender proseduru “Dövlət satınalma¬ları haqqında” Azərbaycan Respublikası¬nın Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak üçün ixtisas göstəricilərinə aid sənədləri 21 iyun 2021-ci il saat 17.00-a və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini isə 30 iyun 2021-ci il saat 18.00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 1 iyul 2021-ci il saat 17.00 -da açılacaqdır. Təkliflərin açı¬lışı dövlət satınalmalarının vahid internet portalında aparılacaqdır. QEYD-tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prose¬durlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır. Tender komissiyası
 27